Kur meklējami interneta kuponi un kā tos izmantot?

interneta-kuponi

Interneta atlaižu kupons ir speciāls kods, ko var izmantot, lai saņemtu atlaidi savam pirkumam interneta veikalā. Veikalos šos kodus var saukt dažādos vārdos – atlaižu kods, dāvanu kods u.tml. Neatkarīgi no nosaukuma, to mērķis ir viens – piedāvāt pircējiem ietaupīt konkrētu naudas summu par pirkuma veikšanu.

Kur meklēt interneta kuponus?                                               

Mūsdienās izgriezt kuponus ar šķērēm pa punktoto līniju no laikrakstiem vairs nav nepieciešams. Viss, ko nepieciešams izdarīt – iekopēt kodu speciālā ailē, kas atrodama pabeidzot iepirkšanās procesu interneta veikalā. Bet, kur lai atrod pašu kodu? Ne jau svētdienas avīzē, protams. Internetā!

Atlaižu kuponi internetā popularitāti ir ieguvuši pēdējos gados. Tos piedāvā gandrīz katrs interneta veikals. Pircējiem tie nozīmē vieglu veidu kā ietaupīt naudu iepērkoties online. Lai gan interneta kuponi ir bieža parādība, manām draudzenēm to pielietošana arvien šķiet mulsinoša.

Iedomājos, ka tā varētu būt laba tēma, par ko uzrakstīt. Manas draudzenes noteikti nav vienīgās, kuras tos pāris eiro labprāt ietaupītu. Zemāk iedošu vispārīgu ceļvedi tam, kā atrast un šos kodus pielietot.

1.solis – atrodi atlaižu kodu

Elementāri, vai ne? Atlaižu kodus iespējams atrast vairākos ceļos – izmanto meklētājprogrammas, meklē pašā interneta veikalā vai saņem kompānijas jaunumu vēstules.

Cilvēki ļoti plaši izmanto arī kolektīvās iepirkšanās vietnes, kur dažādu veikalu un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumi tiek piedāvāti ar pievilcīgām atlaidēm, ja tos iegādājas konkrēts cilvēku skaits.

Vēl nozīmīga vieta, kur meklēt kuponus, ir sociālās vietnes. Facebook, Twitter, Instagram un citas. Uzņēmumi cenšas publiskot atlaides tieši savos sociālajos kontos, lai vieglāk un ātrāk sasniegtu savus sekotājus.

Šī metode turklāt spēj pat dubultot iespējamo pircēju skaitu. Sekotāji ar publicēto kuponu dalās ar saviem draugiem, tādējādi piesaistot arī citu potenciālo patērētāju uzmanību.

2.solis – izmanto kuponu pirkuma veikšanai

Pēc tam, kad vēlamās preces ir pievienotas pirkumu grozam, pārej uz pirkuma noformēšanu. Pārskati šo lapu ļoti uzmanīgi, jo interneta veikaliem vieta, kur uzrādās aile koda ievadīšanai, mēdz atšķirties.

Kuponi parasti jāizmanto pirms pasūtījuma apmaksas veikšanas. Tur, kur ievadīsi kodu, pasūtījuma vai konkrētas preces cenai vajadzētu uzreiz samazināties. Var gadīties, ka cena ar atlaidi uzrādīsies tikai Check Out lapā.

Zināšanai! Daži interneta veikali var paslēpt atlaižu koda aili zem teksta. Mazie viltnieki! Var gadīties, ka Tev vispirms jānoklikšķina uz paslēptās saites un tikai tad viņi Tev piedāvās speciālo aili koda ievadīšanai. Ja būsi neuzmanīgs, vari palaist šo iespēju garām.

3.solis – pasūtījuma pabeigšana

Pirms pasūtījuma pabeigšanas pārliecinies, ka tiek izmantoti pareizie kuponi. Dažreiz veikals var piemērot atlaidi automātiski. Šajā gadījumā Tev vairs nav jāievada atlaižu kods manuāli. Galu galā, Tev kā pircējam nekad nevajadzētu uzskatīt, ka atlaižu kods tiks piemērots automātiski, tāpēc lieka pārbaude par ļaunu nenāks.

Kas ir kuponu panākumu atslēga?

Vispār jāteic, ka šie digitālie atlaižu kuponi ir viens no jaukajiem mārketinga trikiem. Pēc būtības tas ir tas pats, kas konkrētajam produktam uzlikt parastu atlaidi.

Taču pēc formas šie kuponi krietni atvieglo interneta lapu autoru darbu. Gudrajiem peles klikšķinātājiem nav jānoņemas ar jaunu pārdodamās atlaižu preces foto izveidošanu un teksta maiņu. Viņiem tikai jāizveido atlaižu koda sistēma, un lieta darīta.

Turpinot runāt par kuponu sistēmu kā atlaižu formu, jāpievērš lielāka uzmanība arī jau pieminētajām nostalģiskajām izjūtām par kuponu griešanu. Atlaide kā vārds ir ļoti patīkams, taču tas nav taustāms, un to Tu parasti iegūsti tāpat vien.

Toties atlaižu kupons atgādina vecos, šķietami labākos laikus. Atlaižu kupons bija taustāms. Citreiz to no avīzes varēja viegli izplēst, citreiz kā tādam kolāžas meistaram tas bija jāgriež laukā ar šķērēm.

Padomju laiku cilvēki par kuponiem, tai laikā gan t.s. taloniem iegādājās pārtikas preces. Tolaik nevarēja stumjamajos ratiņos salādēt, kas vien ienāk prātā. Katrai ģimenei bija ļauts iegādāties noteiktu skaitu piena pudeļu un baltmaižu batonu nedēļā. Šādi taloni bija turēti ļoti augstā vērtē un par tādu iespēju kā iegūt atlaides tikai par to, ka apmeklē noteiktas kompānijas mājas lapu, nevarēja pat iedomāties.

Arī mūsdienās, lai šo atlaidi dabūtu, ir mazliet jānopūlas. Kad speciālajā ailītē ierakstu šo neatminamo burtu un ciparu kombināciju, jūtos līdzīgi kā vadot bonusu kodus datorspēlēs. Domāju, ka tur ir paslēpta ļoti dziļa mārketinga psiholoģija, kas mums, patērētājiem vienkārši dod vairāk prieka iepirkties!

Par Miera Pele

Labvakar. Esmu saturīgā miera vilcēja Zane Mauriņa. Miera Pele. Ilgu laiku no manas milzīgās ziņkāres cieta mans topošais vīrs. Stāstīju viņam par kondicionieriem, siltumsūkņiem, zibens novedējiem, tauku atsūkšanām, teipošanu, tiesību likšanu un ko tik vēl ne! Nereti izstāstīju tikai pusi no tā, ko biju uzzinājusi. Manam draugam, kā izrādās, ir arī savas intereses. Tādēļ mana degsme bija jāapmierina citā veidā. Mīļie, šis blogs ir netipiskas sievietes prātojumi un noderīga informācija par mums visiem apkārt redzamām taustāmām un netaustāmām lietām. Atpūta kā viegla lasāmviela ar noderīgām atziņām.