Brenda maiņa parasti vēsta par attīstību jaunos virzienos un vēlmi padarīt sava uzņēmuma atpazīstamības zīmes saprotamākas un saistošākas tā klientiem. Tomēr, ne vienmēr. Dažkārt sava logo un identitātes maiņa var būt apliecinājums uzņēmuma problēmām. Šādi tas cenšas izvairīties no atbildības, kā arī slēpj savas pēdas.
SS.lv tagad ir ss.com. Portāla īpašnieki nevēlas atbildēt par savā mājas lapā notiekošajām darbībām. Viņi visticamāk arī paši nav lietas kursā par šo informāciju. SS.lv, pārtopot par ss.com, nav atrisinājis nevienu no savām problēmām, tikai veiksmīgi izvairījies no atbildības un portāla slēgšanas.
Lai gan es un tu jau esam pieraduši pie spēcīgi novecojušā zaļā dizaina, minimālajām filtrācijas un šķirošanas iespējām, ir laiks saprast, ka portāls nav ne parocīgs, ne veiksmīgs mūsdienu vajadzībām. Tas netiek pielāgots, netiek uzlabots, un par sludinājuma ievietošanu šajā aizvēsturiskajā sistēmā tiek prasīts aizvien vairāk naudas.
Kas mani visvairāk apbēdina, ir šī tik populārā portāla noslēpumainība. Visjocīgāk – pirms reģistrēšanās man nav pieejams pakalpojumu cenrādis. Lai reģistrētos, jātērē laiks un 10 centi, lai apstiprinātu, ka esmu no Latvijas. Cik saprotu, tad portāls grib palikt kā lokālais ziņojumu dēlis, un to es saprotu un respektēju. Tomēr, manuprāt, šādas lietas jaunajam klientam drīkst paskaidrot. Tas viestu lielāku uzticību.
Sludinājuma ievietošana ir īslaicīga. Tas saglabājas lapā vien maksimāli četras nedēļas, bet par to tiek pieprasīta vēl lielāka samaksa. Lai gan ss.lv pārtapis par ss.com tam nav sekojušas nekādas citas pozitīvas izmaiņas. Gluži pretēji – cenas ir cēlušās un bieži vien sludinājumi tiek dzēsti pirms termiņa bez nekāda brīdinājuma un paskaidrojuma.
SS.com mērķis nav pirkšanu un pārdošanu padarīt par daudz vieglāku lietu, bet gan pelnīt aizvien vairāk naudas. SS.lv tagad ir ss.com, bet viss pārējais palicis pa vecam. Ir vajadzīgas jaunas iespējas, sakārtota pirkšanas-pārdošanas platforma, kas ļaus laiku lieki netērēt, lai atrastu vajadzīgo.
Esmu jau pieradusi pie nefunkcionālā ss.com, kur jāpavada stundām ilgs laiks, lai atrastu meklēto. Tas ir kā liels tirgus placis, kur katrs cenšas iespraukties ar savu preci vai pakalpojumu, tā arī atsaucību nesaņemot. Tāpēc, ka neviens nezina, kur attiecīgo piedāvājumu meklēt. Lielajā jūklī bieži vien kāds ievietojis vairāk par vienu sludinājumu ar tieši tādu pašu tekstu un piedāvājumu, kas manāmi apgrūtina manas iespējas atrast kāroto.
Pat ja ss.lv, pārtopot par ss.com, būtu uzlabojis savu sistēmu, lapa ir novecojusi un nerada uzticamas platformas iespaidu. Ir laiks sagaidīt ko jaunu, un beigt barot kādu, kurš pat necenšas, lai kaut ko darītu sava klienta labā.